24+ Καιτη Φινου Ψαλτησ Background

24+ Καιτη Φινου Ψαλτησ Background. Γι' αυτό τον λόγο δεν παντρευτήκαμε ποτέ με τον στάθη ψάλτη. Καιτη φινου 14 μαϊ 2017 | 21:14.

ΜΑΝΙΝΑ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ - ΠΑΤΤΥ_κόμικς για κορίτσια
ΜΑΝΙΝΑ - ΚΑΤΕΡΙΝΑ - ΠΑΤΤΥ_κόμικς για κορίτσια from www.mycomics.gr
Για τον στάθη ψάλτη μίλησε η καίτη φίνου στην ελεονώρα μελέτη και την εκπομπή μετά τα ήταν μόλις την προηγούμενη μέρα που μάθαμε ότι είμαι έγκυος», είπε μεταξύ άλλων η καίτη φίνου. Η ηθοποιός είναι ιδιαίτερα ενεργή στα social media. Η καίτη φίνου μιλώντας στο «σπίτι μου σπιτάκι μου» εκμυστηρεύτηκε στην νάνσυ παραδεισανού πως με τον στάθη ψάλτη είχαν να μιλήσουν 3,5 χρόνια, ενώ δεν τς επιτρεπόταν η είσοδος στο νοσοκομείο.

Το κορίτσι με το πιο φίνο κορμί !!!

Η καίτη φίνου, κοινοποίησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram, ένα από τα πολλά αγενή σχόλια που δέχεται καθημερινά στα social media. «να εγκαταλείψει τη ρητορική της έντασης». Ο μπραντ πιτ κέρδισε συνεπιμέλεια των παιδιών του με την αντζελίνα ζολί. «συνάδελφος μου, ας τον πω συνάδελφο για να φανώ ευγενική, μου έχει πει μπροστά σε πολύ κόσμο που κατάντησες να μένεις στο σπίτι του ηθοποιού.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url